ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Komunikacja z młodym, materialistycznym i zmiennym społeczeństwem

Orędzie nr 118 z serii Ostrzeżenie.

Środa, 15 czerwca 2011, godz.23.00

Moja ukochana Córko, próby i duchowa jałowość, które znosisz w obecnej chwili, są dozwolone przeze Mnie i przyniosą cię jeszcze bliżej do Jedności ze Mną. Czasami, gdy cierpisz, muszę zwrócić się w inną stronę, by nie być świadkiem twego smutku. Jednak właśnie przez to, że wytrzymujesz każdą próbę i przechodzisz dalej, do następnego etapu, stajesz się jeszcze silniejsza niż wcześniej. Im głębsze jest twoje cierpienie z powodu okrucieństwa i nadużyć innych, którzy wyśmiewają się z powodu twej świętej pracy, tym więcej otrzymasz łask.

Jak cierpieć w Moje Imię

Jednak cierpieć w Moje Imię nie wystarczy. Nie wolno narzekać otwarcie na te udręki. By Mnie przekonać, trzeba cierpieć w milczeniu Moja Córko. Bądź radosna na zewnątrz. Dopiero wtedy twoja dusza zostanie wzmocniona i podniesiona do poziomu świętości, której wymagam od ciebie dla twojej misji. Gdy rozwijasz się w ten sposób owocem będzie, że gdy głosisz Moje Słowo, ​​Moje orędzia będą skuteczniej słyszane w każdym zakątku świata.

Tym razem, ponieważ przygotowuję wszystkie Moje Dzieci na Największe Wyzwanie od Mojego Ukrzyżowania, ważne jest, aby jak najwięcej ludzi usłyszało Moje Najświętsze Słowo.

Prawda, która będzie obecnie objawiona, słyszana będzie nie tylko przez wierzących, ale także przez tych, którzy nie chcą Mnie znać lub nie chcą zaakceptować prawdy o istnieniu Boga, Przedwiecznego Ojca.

Komunikacja z młodym, materialistycznym i zmiennym społeczeństwem

Moja Córko, musicie użyć metod, które przekażą Moje Słowo do młodego, materialistycznego i zmiennego społeczeństwa. Upewnijcie się, że przekazujecie w sposób, który oni rozumieją, który przyciąga uwagę i wywołuje rozmowę. Na cóż jest dobra praca, jeżeli jest po prostu umacnianiem Mojego Świętego Słowa tylko u wierzących? Tak, ważne jest, aby Moim wyznawcom przypomnieć obietnice, które zrobiłem, gdy powiedziałem, że przyjdę jeszcze raz, ale muszę za wszelką cenę osiągnąć te dusze bez wiedzy, zrozumienia lub zainteresowania dla Mojego Współczucia wobec ludzkości.

Ty, Moja Córko i Moi wyznawcy, macie teraz obowiązek poinformować o Prawdzie agnostyków, ateistów i całe młode pokolenie. Mówcie do nich delikatnie. Nigdy nie bądźcie agresywni. Użyjcie słów otuchy. Uczyńcie Moje Słowo interesującym.

To nie koniec świata

Rozmawiajcie z nimi o Mojej obietnicy Nowego Raju na Ziemi. To nie oznacza, że nastąpi koniec świata, ale raczej, że będzie się teraz rozwijać nowa era pokoju, radości i szczęścia. Nie mogą i nie wolno im odwrócić się od tej Chwały. Módlcie się za nich. Przynieście ich do Mnie, a otrzymacie specjalne przewodnictwo i łaski.

Jako waszą broń wybierzcie prostotę i prawdę. Dawajcie przykład. Moja Córko, musicie zaplanować teraz korzystanie z różnych i nowych metod przekazywania Mojego Słowa. Do osiągnięcia tego celu zostanie wam wysłana pomoc.

Rozprzestrzeniajcie Moje Słowo za pomocą współczesnych środków komunikacji

Współczesne metody komunikacji muszą być wykorzystane, aby zapewnić szybkie rozprzestrzenianie Mojego Słowa. Módlcie się. Proście wydawców w tak wielu krajach jak możliwe, o publikowanie przekazów w jak największej ilości języków. Użyjcie metod audio, wideo i innych, do szybkiego szerzenia Mojego Słowa. Wezwijcie ochotników do przekazywania Moich orędzi do tłumów.

To, Moja Córko, będzie ratować dusze. Kocham was. Wasza siła i determinacja w osiągnięciu sukcesu w tej pracy, wynikająca z czystej miłości do Mnie i Mojej ukochanej Matki, przyniesie dusze – które w innym wypadku trafiłyby do piekła – z powrotem w Moje ramiona i do Wiecznego Zbawienia.

Zignorujcie ​​tych, którzy okazują brak szacunku dla Mojego Imienia

Bądźcie odważni. Zignorujcie drwiny. Nie odpowiadajcie tym, którzy okazują brak szacunku dla Mojego Imienia. To Moi wyznawcy będą tymi, którzy najbardziej was urażą. Bo wielu, mających dobre intencje, prawdziwych wyznawców, od czasu do czasu popełnia błędy. Ich znajomość Moich Nauk może stworzyć poczucie dumy, która prowadzi do arogancji. Następnie wkrada się intelektualna pycha. Tym Moim słabym, umiłowanym i poważnym duszom, których miłość dla Mnie nie podlega dyskusji, nie wolno nigdy patrzeć z góry na te, które – według ich odczucia – są na fałszywej drodze. Nie mogą wpaść w pułapkę szatana przyjmowania pozycji wyższości i poważnego usztywnienia. Wówczas staje się to walką umysłów, aby zobaczyć kto, w kategoriach ludzkich, jest bardziej kompetentny niż inni lub kto ma więcej zrozumienia dla Prawdy Mojej Nauki.

Pamiętajcie, czego uczyłem was wszystkich. Prawda jest prosta. Prawda jest miłością. Jeśli w waszym dążeniu, aby udowodnić waszą interpretację Mojego Świętego Słowa, nie wykażecie miłości i cierpliwości, to powstaje wasza wersja prawdy, która nie jest ode Mnie.

Miłujcie się nawzajem. Jesteście wszyscy równi w Moich oczach. Ale ci z was, którzy wyruszają swoją drogą, aby pomóc przynieść Moje zagubione dusze z powrotem do Mnie, ci w Moich oczach urosną.

Wasz Boski Zbawiciel

Król całej ludzkości

Jezus Chrystus

2011/06/15 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz