ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Dziewica Maryja: Módlcie się o Moją opiekę na całym świecie

Orędzie nr 201 z serii Ostrzeżenie

Otrzymano czwartek, 22 wrzesień 2011, godz.21.00

Moje dziecko, musisz poprosić Moje dzieci o modlitwę do Mnie, abym mogła je okryć w tych czasach Moim Najświętszym Płaszczem. Dzieła oszusta narastają i rozprzestrzeniają się jak pożar. Zła kontrola, którą widzicie dookoła, zarządzana jest przez niego i jego armię demonów. Powodują one wiele cierpienia i bólu na świecie. Modlitwa Najświętszego Różańca powstrzyma go od wyrządzenia szkód, które zamierza zadać temu światu.

Módlcie się Moje dzieci, gdziekolwiek jesteście, o Moją specjalną ochronę przeciwko złemu.

Módlcie się, aby złagodzić cierpienia mojego ukochanego Syna, który bardzo potrzebuje waszej pociechy. Dzieci, On potrzebuje waszych modlitw, gdy jeszcze raz wyrusza dla ratowania ludzkości od jej upartego, grzesznego życia.

Módlcie się teraz, jak jeszcze nigdy przedtem.

Wasza Błogosławiona Matka

Królowa Pokoju

2011/09/22 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz