ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Grzech jest zawsze grzechem, bez względu na sposób usprawiedliwienia

Orędzie nr 100 z serii Ostrzeżenie

Otrzymano niedziela, 29 maj 2011, godz.17.30

Moja droga, ukochana Córko, jakże płaczę nad wszystkimi Moimi Dziećmi, które grzeszą, bo nie rozumieją Moich Nauk. Wielu z nich nie jest świadomych, że obrażają Mnie, ponieważ albo nigdy nie zostali nauczeni Prawdy, albo zdecydowali się bronić swoich grzechów. Wielu z tych, którzy grzeszą, próbuje usprawiedliwić swoje działania słuchając innych, wykorzystujących tolerancję jako pretekst dla usprawiedliwienia grzechu. Grzech jest zawsze grzechem w oczach Mojego Ojca, nie ważne jak ten grzech jest mały. Wielu z tych, którzy popełniają grzech ciężki, jakoś zawsze daje sobie radę z obronieniem ich „prawa do grzechu ” przez uczynienie siebie ślepymi na zło, które ich grzech stanowi.

Moje Dzieci są szczęśliwe, że wybaczam im ich grzechy

Jeśli tylko Moje Dzieci na całym świecie wiedziałyby o Moim Miłosierdziu, zdałyby sobie sprawę, jak są szczęśliwe, że dany jest im ten Wielki Dar Przebaczenia, który oferuję im w tym życiu. Jeśli nie proszą regularnie o przebaczenie, to ich grzechy doprowadzą ich do kontynuowania grzeszenia, ponownie i ponownie. Im więcej grzeszą, tym dalej będą odsuwać się ode Mnie i trudniej im będzie wrócić do Mnie.

Posłuchajcie Mnie. Moje Miłosierdzie jest dla was wszystkich, abyście z Niego skorzystali. Przyjmijcie Je teraz  ode Mnie. Nie pozwólcie światu łapać się w pułapkę, dopuszczając byście padli ofiarą pokus grzechu. Grzesząc wpadacie w pułapkę i nie wiecie gdzie się zwrócić. Grzech sprawia, że czujecie się nieswojo wewnątrz, w głębi duszy.

Tolerancja jest dzisiaj modna

Tak wiele Moich Dzieci głośne woła o potrzebie „tolerancji w społeczeństwie”. Tolerancja w swoim nieprecyzyjnym pojęciu jest dziś modna. Może być wykorzystana do zafałszowania nawet najcięższych grzechów. Tolerancja jest sprytnie ukształtowana, by bronić każdego rodzaju grzechu znanego człowiekowi w dzisiejszym świecie. Każdy zastrzega sobie prawo do tolerancji. Bez względu o jaki grzech chodzi, w większości przypadków promowany będzie jako prawo obywatelskie. Jakkolwiek grzechy te są promowane jako „racjonalnie uzasadnione”, to zawsze będą błędem. Nadszedł czas, że człowiek staje w obliczu Prawdy; aby ponownie stać się odpowiedzialnym; aby zaakceptować, że akty grzechu, w których uczestniczy są moralnie złe; aby traktować bliźnich, w tym dzieci w łonie matki, jako równoprawnych pod każdym względem.

Módlcie się mocno o Łaskę, aby zobaczyć Prawdę, taką jaka jest, a nie zmanipulowaną wersję, w którą  zdecydujecie się uwierzyć, ponieważ odpowiada waszym egoistycznym celom. Jest tylko jedna Prawda. W waszych sercach każdy z was zna różnicę pomiędzy dobrem i złem. Zaakceptujcie to teraz, jeśli chcecie, bym uratował was od ognia piekielnego.

Wasz Zbawiciel

Jezus Chrystus

2011/05/29 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz