ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Moim wyznawcom dany został teraz Dar Wstawiennictwa

Orędzie nr.165 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymano piątek, 12 sierpień 2011,  godz.23.45

Moja ukochana Córko, miłość Moich wyznawców wspiera Mnie. Płaczę łzami radości, gdy jestem świadkiem miłości tych Moich wyznawców, którzy otaczają i obejmują Ciebie swoją modlitwą.

Oni, Moja Córko, powołani zostali przez dar Ducha Świętego do głoszenia światu Mojego Najświętszego Słowa poprzez te ważne orędzia.

Gdyby tylko te inne dusze, które za Mną podążają i wiedzą, że przekazuję za pomocą różnych wizjonerów, otworzyły oczy i słuchały tego, co mam do powiedzenia, wówczas ich modlitwy przyniosłyby korzyść tym biednym duszom, które muszą być przygotowane do Ostrzeżenia.

Moja Miłość jaśnieje poprzez Moje wierne Dzieci na całym świecie. Światło Mojej Miłości, która poprzez nie promieniuje, skutkuje właśnie teraz wieloma nawróceniami na świecie.  Choć Moje Dzieci może nie są tego świadome, w tym miesiącu, dzięki oddaniu Moich umiłowanych wyznawców, uratowanych zostało miliony dusz. Moje drogie Dzieci podążyły za Moim poleceniem modlitwy i pobożności w sierpniu, miesiącu ratunku dusz. Powiedz Moim Dzieciom, że ich modlitwy i post wywołały wiele szczęścia we wrażliwym Sercu Mojego Ojca. Obfitość łask spływa teraz na te drogie uświęcone dusze, tak że posiadają one od dzisiaj Dar Wstawiennictwa za dusze zagubione.

Tak pragnę trzymać każde z nich w Moich ramionach, blisko Mojego Świętego Serca, abym mógł im pokazać, jak bardzo je wszystkie kocham. Tak odważne, tak wierne i pomimo, od czasu do czasu grzesznego błądzenia – tak dobre. Ich serca i dusze są teraz natchnione Moim współczuciem, a Duch Święty poprowadzi Moją drogą armię do zwycięstwa, aby pomóc Mi ogarnąć więcej dusz.

Wasz ukochany, wierny Zbawiciel

Król Ludzkości

Jezus Chrystus

2011/08/12 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz