ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Kiedy wiara Moich wyznawców staje się mocniejsza, wzmagają się ataki na nich

Orędzie nr.187 z serii Ostrzeżenie

Otrzymano wtorek, 6 września 2011, godz. 20.30

Moja najmilsza córko tak bardzo cierpisz dla Mnie i w rezultacie cierpienia stałaś się mocniejsza.

Otoczona jesteś Moją ochroną. Nie obawiaj się. Ponieważ praca ta kontynuuje nawracanie dusz,  również nasilają się ataki szatana. Zaakceptuj to. Nie pozwól, by cię to dręczyło. Wznieś się ponad to  i miej swoje oczy skierowane cały czas na Mnie. Kiedy tak postąpisz, nic innego nie będzie miało znaczenia.

Takie samo cierpienie będą odczuwać wszyscy Moi wyznawcy, gdyż Duch Święty kontynuuje niestrudzenie wszędzie przyciąganie dusz Moich dzieci. Tak jak ich wiara we Mnie wzmacnia się, tak też mnożą się ataki dokonywane na nich przez innych. Moi wyznawcy zauważą, że muszą zmagać się z argumentami i mieć do czynienia z niezwykłymi, obraźliwymi komentarzami oraz  reakcjami niewierzących, co będzie dla nich trudne. Proszę, powiedz im, by się tego spodziewali, gdyż czas Ostrzeżenia zbliża się.

Szatan i jego demony, niewidzialne dla oka ludzkiego, próbują zniszczyć miłość w duszach Moich dzieci. On inspiruje wzajemną nieufność. Tworzy argumenty i wszczepia wątpliwości. Jest pełen nienawiści dla ludzkości. Sprawia wojny pomiędzy państwami, wewnątrz nacji i spory w rodzinach. Są to jego ulubione taktyki i zawsze są znakiem jego przebiegłej pracy.

Rozpoznaj to, jaki jest – szatan przy pracy. Walczcie z nim będąc mocnymi. Proście Moją Ukochaną Matkę by was chroniła, gdyż zawsze jest wspaniałą obroną. Moc szatana osłabnie, jeśli zawołacie Ją na pomoc.

Czasy te są wyzwaniem dla wszystkich Moich wyznawców. Każda próba dokonywana będzie z różnych źródeł, przyjaciół, rodziny i kolegów – poprzez pracę oszusta, by zachęcić was, Moje dzieci do odwrócenia się ode Mnie.

Zatrzymacie go, tak jak wam powiedziałem, modlitwą i oddaniem się Niepokalanemu Sercu Mojej Najświętszej Matki – to będzie waszą zbroją.

Bądźcie teraz mocni. Kocham was wszystkich.

Wasz Umiłowany Zbawiciel

Jezus Chrystus.

2011/09/06 Posted by | Orędzia Ostrzeżenia | Dodaj komentarz

Dziewica Maryja: Zawsze słuchaj swojego serca

Orędzie nr.188 z serii Ostrzeżenie

Otrzymano we wtorek, 6 września 2011, godz. 20.20

Przychodzę w Imię Mojego Ukochanego Syna, Jezusa Chrystusa. Jestem twoją Błogosławioną Matką.

Moje dziecko, jesteś prześladowana. Każda próba jest podstępem oszusta. Moje dziecko, musisz być posłuszna tylko jednemu głosowi, a jest to głos Mojego Drogiego Syna Jezusa Chrystusa.

Uzbrój się teraz moje dziecko, gdyż ataki na ciebie, jak również twoje cierpienia, nasilą się. Przetrwasz to jednak dzięki łaskom jakich ci udzielę. Przestań się obawiać i odrzuć wątpliwości.

Nie pozwól na rozproszenie uwagi, gdyż to wynika z pracy oszusta. Nie pochodzi to od Mojego Syna.

Zawsze słuchaj swojego serca, wtedy będziesz rozpoznawała Prawdę. Ja, twoja umiłowana Matka kocham cię, dlatego proszę pozwól Mi zaoferować ci całą Moją ochronę przeciw złemu.

Idź w pokoju i miłości

Twoja ukochana Matka

Królowa Pokoju

2011/09/06 Posted by | Orędzia Ostrzeżenia | Dodaj komentarz