ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Osądzając i przeklinając innych w Moim Imieniu, plujecie Mi w twarz

Orędzie nr 306 z serii Ostrzeżenie

Otrzymano sobota, 7 styczeń 2012, godz.15.40

Moja droga, ukochana córko, podczas gdy Moi wyznawcy kontynuują walkę między sobą, co do autentyczności tych Moich Świętych przekazów dla świata, coraz więcej i więcej dusz trwać będzie w oddzieleniu ode Mnie.

Ci, którzy twierdzicie, że Mnie znacie, bądźcie pewni, że wasza miłość do Mnie musi zostać udowodniona.

Nie wystarczy powiedzieć, że Mnie kochacie. Najpierw musicie miłować waszych bliźnich.

Jak kochacie waszych bliźnich? Traktując ich z miłością i szacunkiem bez względu na to, jak was urażają.

Biada tym z was, którzy oczerniają innych w Moim Imieniu. Jesteście dla Mnie utraceni. Wy, bez pokory w waszych sercach, kiedy osądzacie i przeklinacie innych w Moim Imieniu, plujecie Mi w twarz.

Pamiętajcie, że nie reprezentujecie Mnie, kiedy rzucacie oszczerstwa i okazujecie nienawiść wobec innych.

Mimo to, wielu z tych, którzy przedstawiają samych siebie, jako Moich świętych apostołów, wpada w tą pułapkę zastawioną na nich przez szatana, aby popełnili błąd.

Ja mówię, odejdźcie i módlcie się o przebaczenie. Znacznie lepiej, gdy więcej czasu spędzicie na modlitwie o ocalenie waszych braci i sióstr.

Och, jakże pragnę, aby ci wyznawcy, którzy twierdzą, że przychodzą w Moim Imieniu, zachowywali się w taki sposób, jak Ja ich nauczałem. Jakże oni ranią te biedne dusze, które dokładają wszelkich starań, aby pozostać pokornymi w Moich oczach.

Istnieje ogromna potrzeba rozeznania w odniesieniu do tych Świętych orędzi z Moich boskich ust, ostatnich takich przekazów tego rodzaju w tych ostatecznych czasach.

Nigdy nie kreujcie waszej własnej opinii w oparciu o błędne rozumienie tego, kim Jestem Ja i Moje Nauki.

Ja Jestem ponad wszystko najpierw Bogiem Miłosierdzia, zanim przyjdę jako Sędzia.

Kocham was wszystkich, ale cierpię taki sam ból dzisiaj, jak ten, którego doznałem podczas Mojego pobytu w ogrodzie Getsemani. Nigdy nie spocznę, dopóki nie ocalę was od złego.

Każdy człowiek, który mówi, że Ja nie cierpię, nie zna Mnie.

Każdy, kto myśli, że zostało mu dane upoważnienie do osądzania innych w Moim Imieniu, nie kocha Mnie naprawdę. Zamiast tego, kocha siebie i jest wypełniony pychą.

Każdy, kto grozi palcem innym, aby zmusić ich do uwierzenia we Mnie, również źle zrozumiał Moje Nauki miłości, pokory i cierpliwości.

Wielu mających dobre chęci chrześcijan wierzy również, że ich rolą jest analiza i ponowna ocena Moich Nauk. Jednak w znacznej części ich analiza opiera się na ludzkim i logicznym rozumowaniu, które mają małe znaczenie w Moim Królestwie.

Kiedy wzywam was, abyście stali się mali w Moich oczach, to mam na myśli, jak dziecko, które nie wątpi. Mam na myśli, jak dziecko, które całkowicie ufa swojemu Ojcu, bez lęku w swoim sercu.

Dopóki nie staniecie się mali w Moich oczach, nie jesteście gotowi do mówienia w Moim Imieniu.

Tylko wtedy, kiedy odnajdziecie pokorę, której Ja szukam, możecie Mi pomóc ratować dusze.

Wasz Nauczyciel
Odkupiciel ludzkości
Jezus Chrystus

2012/01/07 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.