ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Najświętsza Maria Panna: Niemile widziane przez dzisiejsze tzw. społeczeństwo tolerancyjne jest przyznanie się do wiary w Jezusa Chrystusa

Tłumaczenie ze strony paruzja.info

18.07.2012, 18:15

Moje dziecko, płaczę z tego powodu, że dzieci Boga boją się wyznać lub są zakłopotane wyznając swoją miłość do Jego Syna, Jezusa Chrystusa.

Tak wielu w dzisiejszym świecie, którzy kochają Mojego Syna, wstydzi się otwarcie, publicznie głosić Jego Imię z obawy przed upomnieniem.

Niemile widziane przez dzisiejsze tzw. społeczeństwo tolerancyjne jest przyznanie się do wiary w Jezusa Chrystusa, Syna Człowieczego i w Jego Nauczanie.

Jednak wielu nie pomyśli nawet przez moment o tym, że w ciągu dnia wielokrotnie wypowiada Jego Święte Imię, bezczeszcząc je.

Jego Imię jest wypowiadane bardzo często, ale nie w taki sposób, jaki powinno.

Tak wielu boi się otwarcie przyznać się do swojej miłość do Mojego Syna w świecie, którego drażni chrześcijaństwo.

Chrześcijaństwem pogardza dwie trzecie świata.

Chrześcijanie są zastraszani, lekceważeni i często prześladowani, jak żadna inna religia na świecie.

Naród wybrany przez Boga, Żydzi, także cierpią i są prześladowani w najbardziej nieludzki sposób, ponieważ wiadomo kim oni są. Wybranym plemieniem, które wkrótce zostanie nawrócone i powita Mesjasza, po raz drugi, chociaż nie udało im się przyjąć Go za pierwszym razem.

Dzieci, nigdy nie powinniście się bać okazywania swojej miłości do Mojego Syna. Kiedy wyrazicie swoją miłość do Niego otwarcie i bez lęku wielu ludzi będzie słuchać. Wtedy im bardziej będziecie głosić Jego Święte Słowo tym pewniejsi się staniecie.

Wtedy otrzymacie więcej łask, abyście mieli siłę do zrobienia kolejnego kroku.

Po pewnym czasie nie będziecie się przejmować, co inni o was myślą. Jednak wielu będzie pod wrażeniem waszej uczciwości i wiele osób będzie chciało wiedzieć więcej na temat Mojego Syna.

Teraz jest czas, aby mówić o Miłosierdziu Mojego Syna jak największej liczbie ludzi.

Muszą usłyszeć o Jego Bożym Miłosierdziu, o największym darze Ostrzeżeniu, które będzie widzialne na całym świecie. Po Ostrzeżeniu będą znać Prawdę i wtedy wiele więcej będzie chciało słuchać tych orędzi z Nieba.

Dziękuję ci Moje dziecko, że odpowiedziałaś na moje wezwanie.

Wasza ukochana Matka w Niebie
Matka Zbawienia

2012/07/23 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.