ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Powiedzą, że byłem żonaty. Powiedzą, że byłem po prostu prorokiem.

Czwartek, 20.09.2012, 15.16

Jestem twoim Mistycznym Współmałżonkiem, i ponieważ tak jest, ty nadal będziesz cierpieć, aby ratować dusze.

Moja droga, umiłowana córko, rozpoczął się czas, gdy kłamstwa o Mnie rozprzestrzeniane będą na całym świecie.

Jak już ci wcześniej mówiłem, będą zmyślać kłamstwa i tworzyć fałsze o Mnie, Jezusie Chrystusie, tak aby mogli zaprzeczyć Mojej Boskości.

Moja Boskość jest wszechmogąca.

Ja przyszedłem w ciele i upokorzyłem się w sposób, jakiego ludzie nie oczekiwali.

Nie przyszedłem przebrany jako król.

Nie krzyczałem lub chwaliłem się jak król, tak aby inni padali do Moich Stóp.

Nie nakazywałem, aby inni czekali na Mnie.

Zamiast tego przyszedłem, aby służyć.

Ja przyszedłem błagać dla waszego zbawienia. Aby to zrobić, musiałem poniżyć Siebie, stając się człowiekiem, biednym człowiekiem, prostego pochodzenia.

Chociaż przyszedłem jako człowiek, nie oznaczało to, że Moja Boskość została w jakikolwiek sposób naruszona. Urodziłem się bez grzechu. Było dla Mnie niemożliwe, aby zgrzeszyć. Mogłem mieć takie same pragnienia jak cielesny człowiek, ale nigdy nie popełniłem grzechu, ponieważ to nie mogło się stać. Byłem czystego umysłu, ciała i ducha.

Byłem jak człowiek, na tak wiele sposobów. Ale Ja zmartwychwstałem.

Kłamstwa, które pojawią się, gdy będą zaprzeczać Prawdzie Mojego Istnienia poprzez serię nieprawd, zaczną zalewać ziemię.

Powiedzą, że Moje Ciało nadal może zostać odnalezione. Powiedzą, że byłem żonaty. Powiedzą, że byłem po prostu prorokiem.

Następnie będą się starać udowodnić, po raz kolejny, że byłem heretykiem. Że bluźniłem przeciwko Bogu. Będą wyszydzać Moje Słowa, tak jak dawane są one teraz światu, a potem odrzucą Mnie.

Uczynią to z dwóch powodów. Po pierwsze, aby zbezcześcić Moją Boskość i przedstawić Mnie jako zwykłego człowieka. Po drugie, aby stworzyć wątpliwości co do Mojej Roli jako Mesjasza.

Jakże obrażają Moje Imię.

Jak dezorientują Moich wyznawców.

Nie słuchajcie kłamstw.

Nie słuchajcie, kiedy próbują was przekonać, że Bóg nie stworzył wszechświata.

Ponieważ wszystkie te historie mają osłabić waszą wiarę i ukraść wasze dusze.

Zatkajcie wasze uszy dla takiej nikczemności. Zamknijcie wasze oczy dla nieprawd, ponieważ dokonany zostanie każdy wysiłek, aby przekonać was, że Ja nie byłem Mesjaszem, Zbawicielem i Odkupicielem ludzkości.

Jakże oni są ślepi.

Jak niewiele się nauczyli.

Wasz Jezus

 

2012/09/26 Posted by | Orędzia Ostrzeżenia | Dodaj komentarz

Matka Boża: Moje dziecko, zostało przepowiedziane, że w tych czasach, w których teraz żyjecie, serca ludzi staną się zatwardziałe.

Piątek, 21.09.2012, 15.05

Moje dziecko, jak szybko ludzkość otacza czcią fałszywych królów, fałszywych bogów.

Wielu ludzi w dzisiejszym świecie uważa za zwykłą rzecz przyjęcie fałszywych bożków, a następnie nie czują żadnej winy w swoich sercach, gdy odrzucają Jedynego prawdziwego Boga.

Moje dziecko, zostało przepowiedziane, że w tych czasach, w których teraz żyjecie, serca ludzi staną się zatwardziałe.

W dążeniu do przyjemności odrzucą nawet własne rodziny.

Odrzucą tych, znajdujących się w ubóstwie i tych, którzy umierają z głodu, podczas gdy będą wykorzystywać każdy rodzaj własnej korzyści i będą snuć pieśni z obżarstwa.

Te dni nadeszły dla was, dzieci. Ponieważ ludzki rodzaj błądzi bezradnie, w zdezorientowaniu, gdzie nic nie zaspokaja, będą się chwytać wszystkiego, co ich zdaniem będzie wypełniać pustkę. Ta pustka istnieje, ponieważ nie podążają za Prawdą lub nie okazują wierności Mojemu ukochanemu Synowi.

Nie tylko wielbią fałszywych bogów, ale okazują posłuszeństwo tym słabym duszom, które promują grzech, jak gdyby nie miało to konsekwencji.

Wówczas, gdy w dzisiejszym świecie przedstawiane są im kłamstwa o Moim Synu, szybko akceptują takie nieprawdy.

Akceptowane jest wyszydzanie Mojego Syna, mimo to, gdy krytykowane są inne doktryny, które nie zawierają Prawdy, ludzie kulą się ze strachu. Mojego Syna nie boją się.

Oni nie obawiają się Jedynego Prawdziwego Boga, ponieważ Go nie kochają. Ich serca są zamknięte.

Kontynuują podążanie ścieżką, która nie przynosi im pocieszenia. Zamiast tego, ścieżka ta pozostawia ich niezadowolonymi i pustymi.

Jakże płaczę, gdy widzę ich dezorientację. Jakże płaczę za Mojego Syna, którego ranią tak bardzo swoją pogardą. Jego, który tak wiele dla nich wycierpiał, i który umarł w najbardziej bolesny sposób. Mimo to, oni wciąż nie rozumieją znaczenia Jego Śmierci na Krzyżu.

Dopiero, gdy człowiek przyjmie Jezusa, Chrystusa, prawdziwego Mesjasza, odnajdzie pokój.

Wkrótce Mój Syn przedstawi im dowód, którego żądają. Kiedy ten dowód zostanie im pokazany, będą musieli dokonać ostatecznego wyboru.

Albo wybiorą Mojego Syna i Prawdę, albo przyjmą kłamstwa podawane im przez oszusta.

Módlcie się dzieci, aby serca zostały otwarte, i aby Miłość Mojego Syna pozwoliła wszystkim Bożym dzieciom przyjąć Jego Rękę Miłosierdzia.

Wasza ukochana Matka

Matka Zbawienia

 

 

2012/09/26 Posted by | Orędzia Ostrzeżenia | Dodaj komentarz