ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Krucjata Modlitwy (86) – Uwolnij mnie od męki wątpliwości

Wtorek, 27.11.2012, 20:08

„Przychodzę przed Ciebie, drogi Jezu, zdezorientowany, niepewny i sfrustrowany, ponieważ martwię się o Prawdę, którą głosisz przez Twoje Orędzia.
Wybacz mi, jeśli Cię skrzywdziłem.
Wybacz mi, jeśli nie mogę Cię usłyszeć.
Otwórz moje oczy, tak żeby mogło być mi pokazane, co jest Tobie potrzebne, abym ja zrozumiał.
Błagam Cię, podaruj mi moc Ducha Świętego, aby pokazać mi Prawdę.
Kocham Cię, drogi Jezu i błagam Cię, uwolnij mnie od męki wątpliwości.
Pomóż mi odpowiedzieć na Twoje wezwanie.
Wybacz mi, jeśli Cię obraziłem i przybliż mnie do Twojego Serca.
Prowadź mnie do Twojego Nowego Królestwa i udziel mi łaski, tak abym przez własne modlitwy i cierpienia, mógł pomóc Tobie uratować dusze, tak cenne dla Twojego Najświętszego Serca.”

2012/12/02 Posted by | Krucjata Modlitwy | Dodaj komentarz

Moi kapłani, nie wolno wam obrażać Mnie oświadczając, że Ja jestem kłamcą.

Wtorek, 27.11.2012, 20:08

Moja droga, umiłowana córko, muszę wyjaśnić, że wielu z was, którzy ciężko pracują, aby promować i rozpowszechniać Moje Święte Słowo, zostanie zaatakowanych bardziej niż kiedykolwiek przez samozwańczych ekspertów, którzy odrzucą te Orędzia, jako nie mające znaczenia.

Inni, którzy zaatakują ciebie, powiedzą, że nie masz prawa do głoszenia Mojego Słowa lub uznawania Go za Prawdę.

Wreszcie będziesz zagrożona przez niektóre wyświęcone sługi wewnątrz Mojego Kościoła i zostanie ci nakazane zaprzestanie tego, co robisz, ponieważ oni poczują się urażeni twoją pracą. Powiedzą, że te Przekazy nie są od Boga.

Będą podejrzewać, że pochodzą one od złej siły. Powiedzą, że te Orędzia są sprzeczne z Naukami Mojego Kościoła. Ja mówię do nich to:

Jaka część Orędzi powoduje u was taki ból serca? Dlaczego nie mówicie Prawdy, kiedy krytykujecie Moje Słowo?

Dlaczego chwalicie swoją znajomość duchowych spraw, która mówicie, przekracza Moją?

Czy mówicie w imieniu Mojego Ciała na ziemi, Mojego Kościoła? Jeśli tak, to Ja, poprzez Mojego Świętego Wikariusza, nie upoważniłem was do tego.

Czy wasza tak silna kampania, aby odrzucić te Orędzia, bazuje na waszych własnych poglądach i osobistych opiniach?

Dopatrujecie się uchybień, a następnie grozicie waszym parafianom, że jeśli będą czytać Moje Słowo, będą błądzić.

Mówicie, że Moje Święte Słowo musi zostać odrzucone, a następnie powiecie Moim wyznawcom, że jest ich obowiązkiem, aby tak zrobić.

Dlaczego boicie się Króla, któremu ślubowaliście wasze życie?

Mnie nie należy się obawiać, mimo że Moje Słowo jest dla was niewygodne.

Istnieje wielu samozwańczych proroków na świecie, którzy nie są prawdziwi, i którzy potrzebują modlitw wielu z was. Jednakże to ci, którzy są autentyczni, stają się zawsze waszym największym celem. To Moi prawdziwi prorocy są tymi, którzy ściągają na siebie gniew kapłanów, ciągle niepewnych celu tej Mojej Świętej Misji.

Bądźcie ostrożni komu rzucacie wyzwanie, szerzycie jad, nieprawdy i kreujecie oszczerstwa, ponieważ Ja nie dałem wam, ani Mojemu Kościołowi upoważnienia, aby to robić. Moi kapłani, nie wolno wam obrażać Mnie oświadczając, że Ja jestem kłamcą.

Kiedy objawi się wam Dzień Prawdy, poczujecie wielki wstyd.

Musicie opuścić waszą broń i wyeliminować wszelką nienawiść i gniew, które dręczą was teraz. Następnie spójrzcie, co się wam przydarzyło. Szatan oszukał was w taki sposób, że wasze słowne i pisemne ataki na tę Pracę wykraczają ponad to, co jest od was jako kapłanów oczekiwane.

Dlaczego tak się stało? Czy jest to dla opóźnienia tej Misji i odciągnięcia ludzi od Moich Modlitw, które zostały wysłane z Nieba, aby ratować dusze. To co robicie, jest próbą powstrzymania Mnie, waszego Jezusa, w Moim Planie zbawienia ludzkości.

Jest to bardzo ciężkie wykroczenie przeciwko Bogu.

Oto Modlitwa Krucjaty, aby pomóc wam odpowiedzieć na Moje Wezwanie i uwolnić was od męki wątpliwości.

Modlitwa Krucjaty (86) – Uwolnij mnie od męki wątpliwości

„Przychodzę przed Ciebie, drogi Jezu, zdezorientowany, niepewny i sfrustrowany, ponieważ martwię się o Prawdę, którą głosisz przez Twoje Orędzia.
Wybacz mi, jeśli Cię skrzywdziłem.
Wybacz mi, jeśli nie mogę Cię usłyszeć.
Otwórz moje oczy, tak żeby mogło być mi pokazane, co jest Tobie potrzebne, abym ja zrozumiał.
Błagam Cię, podaruj mi moc Ducha Świętego, aby pokazać mi Prawdę.
Kocham Cię, drogi Jezu i błagam Cię, uwolnij mnie od męki wątpliwości.
Pomóż mi odpowiedzieć na Twoje wezwanie.
Wybacz mi, jeśli Cię obraziłem i przybliż mnie do Twojego Serca.
Prowadź mnie do Twojego Nowego Królestwa i udziel mi łaski, tak abym przez własne modlitwy i cierpienia, mógł pomóc Tobie uratować dusze, tak cenne dla Twojego Najświętszego Serca.”

Wasz Jezus

2012/12/02 Posted by | Orędzia Ostrzeżenia | Dodaj komentarz