ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Klasyczny błąd popełniany podczas próby zbliżenia się do Mnie

Orędzie nr.197 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymano Niedziela, 18 września 2011, godz.18.15

Przybywam w Imię Jezusa Chrystusa, Syna Boga Najwyższego. Ja Nim Jestem.

Moja droga, ukochana Córko, dlaczego ludzie nadal, poprzez naukę, poszukują odpowiedzi dotyczących swojego istnienia. Szukają i szukają, ale odpowiedzi, jakie otrzymują są nieprawdziwe i tak dalekie od prawdziwej egzystencji sfery duchowej Królestwa Mojego Ojca, że trzeba modlić się za te dusze.

Dzieci, wiem, że akceptacja Prawdy Mojego Istnienia i Mego umiłowanego Ojca, jest bardzo trudna. Za każdym razem, gdy dostrzegacie Prawdę, szatan obraca waszą głowę w drugą stronę. Najwięcej będzie używał logiki, aby przekonać Moje dzieci, że Królestwo Mojego Ojca jest tylko wytworem ludzkiej wyobraźni. Wykorzysta wtedy udogodnienia świata materialnego, aby przekonać was, że to one muszą być waszym priorytetem.

Są też dusze, które rozumieją Prawdę. Robią one klasyczny błąd przy próbie zbliżenia się do Mnie. Jest im łatwo upewnić się, że gdy ich dobra materialne są zabezpieczone, mogą następnie pójść dalej na ich własnej drodze duchowej. Ale tak nie jest, jak to działa. Musicie na wszelkie sposoby chronić rodziny i swoje domy. Musicie wyżywić tych, którzy od was zależą. Po tym, przed wszystkimi ziemskimi dobrami, musicie umieścić Mnie. To będzie wasz paszport do nieba. Człowiek jest niczym bez Boga. Żadne materialne luksusy nie mogą i nie zastąpią Miłości Boga. Nie można ich zachować lub przywiązać do nich takiej samej wartości, jeśli naprawdę chcecie przyjąć Mnie w swoim sercu.

Zaufajcie Mi, a reszta będzie załatwiona. Jeśli spróbujecie robić wszystko na własną rękę i trzymać się bogactw tak, aby móc mieć to, co najlepsze z obu światów, będziecie rozczarowani.

Pamiętajcie, Moja Miłość do was będzie karmić wasze dusze. Materialne bogactwo zaspokoi pragnienia waszych ciał, ale z czasem rozpadnie się i zostaniecie z niczym.

Dzieci, proszę, bez względu, jak to jest trudne, pozwólcie Mnie kierować wami na prawdziwej drodze do Wiecznego Szczęścia. Wystarczy poprosić Mnie o pomoc, a Ja odpowiem.

Wasz ukochany Nauczyciel i Zbawiciel

Jezus Chrystus

2011/09/18 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz