ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Bóg Ojciec: Nadszedł dla was czas wielkiej zmiany dla dobra wszystkich.

Czwartek, 20.12.2012, 19:15

Moja najdroższa córko, wzywam wszystkie Moje dzieci do stania na straży Imienia Mojego Jedynego Syna, Jezusa Chrystusa, i okazania Mu czci, należnej Mu pośród ludzkości.

Moi Aniołowie w Moim Świętym Królestwie świętują i radują się z powodu Miłosierdzia, które poprzez Mojego Syna ma być wszystkim przyznane.

Ten wielki Boski Dar zostanie wykorzystany do pokonania ciemności, która obejmuje cały świat. Moja Boska Interwencja umożliwi Mi uratowanie większości Moich dzieci.

To Boże Narodzenie, czas wielkiej radości, kiedy świętujecie Narodziny Zbawiciela, którego dałem światu, jest punktem zwrotnym w historii ludzkości.

Jako wasz Ojciec, błogosławię was wszystkich i obdarzam z głębokim współczuciem tym wielkim Darem Miłosierdzia. Zbiorę was, wszystkie Moje Stworzenia, tak abym mógł oczyścić was z każdej wątpliwości, każdego grzechu i każdego bluźnierstwa przeciwko Prawom Mojego Królestwa.

To wielkie oczyszczenie ziemi zajmie trochę czasu, ale przyspieszę te czasy prześladowań.

Wasze cierpienie, spowodowane rękami skorumpowanych rządów, które nie akceptują Moich Praw, będzie trudne, ale nie będzie trwało zbyt długo.

Dam wszystkim Moim wrogom czas, aby otworzyli swoje oczy na Prawdę chwalebnego Raju, z którym czekam, aby odsłonić go światu.

Cieszcie się. Chwalcie Mojego Syna, bo to dzięki Niemu przedstawiam Nowy Raj gdzie rozwinie się obiecane Mu przeze Mnie Królowanie.

Nadszedł dla was czas wielkiej zmiany dla dobra wszystkich.

Moja Władza zostanie okazana w całej swej sile i chwale, aby świat stał się jej świadkiem.

Ja Jestem Początkiem. Ja Jestem Końcem. Moje Nowe Królestwo, Nowy Raj, ostatecznie zastąpi stary. Ziemia została splamiona przez grzech Adama i Ewy.

Idealne Stworzenie człowieka zostało zniszczone, kiedy grzech położył kres Darowi nieśmiertelności. Wkrótce odwrócę wszystko, co zostało skalane przez skażenie spowodowane przez szatana i jego demony. Już dłużej nie będą mistrzami kuszenia.

Wyślę teraz Mojego Syna, aby odzyskał Tron, który został dla Niego stworzony.

Bitwa o ten Tron jest zacięta, ale Moja Moc zwycięża, a każdy cud zostanie wykorzystany, aby z powrotem przyprowadzić bezpiecznie Moją Rodzinę do Boskiego, Najświętszego Serca Mojego Syna.

Moje dzieci, jesteście zagubione i w bólu. Teraz Ja posyłam Mojego Syna, aby rozpocząć proces zabrania was do waszego prawowitego domu.

Kocham was, Moje najdroższe dzieci. Ja nigdy was nie opuściłem, chociaż może mogłyście tak uważać.

Teraz jesteście wzywane. Nikt nie zostanie wykluczony z tej zapowiedzi z Nieba.

Módlcie się, dzieci, żeby wszyscy odpowiedzieli na Miłosierdzie Mojego Syna.

Wasz ukochany Ojciec
Najwyższy Bóg

2012/12/24 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.