ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Moc śmierci nad ludzkością zostanie ostatecznie pokonana.

Poniedziałek, 17.12.2012. 12:15

Moja droga, umiłowana córko, dzień, w którym przyjdę, aby odzyskać Moje dziedzictwo obiecane Mi przez Mojego Ojca, będzie niespodziewany.

Chociaż Ja przygotowuję całą ludzkość do tego wielkiego wydarzenia, dzień ten nastąpi nieoczekiwanie. Czas wrzucenia bestii w przepaść jest bliski, a następnie dwanaście narodów cieszyć się będzie pokojem i jednością.

W tym czasie święci w Niebie i wszyscy ci, którzy umarli w Mojej Łasce, zostaną podniesieni ze sprawiedliwymi, którzy przetrwają Ucisk. Wszyscy zostaną wskrzeszeni i otrzymają Dar doskonałych ciał, które przezwyciężą śmierć znaną ludzkości od grzechu Adama. Będą się cieszyć pokojem i dobrobytem pod Moim Duchowym Panowaniem, aż Moje Królestwo przekazane zostanie Mojemu Ojcu.

To będzie Pierwsze Zmartwychwstanie i nastąpi po nim tysiąc lat panowania w doskonałej harmonii, zgodnie z Boską Wolą Mojego Ojca.

W ciągu tego czasu, grzesznicy, którzy Mnie odrzucili, będą cierpieć. O Drugim Zmartwychwstaniu nie jest ludzkości nic wiadome, ani też nie zostały ujawnione szczegóły nikomu innemu, poza prorokami Danielem i Janem Ewangelistą.

Tajemnice te zostaną ujawnione, z czasem, ponieważ nie są teraz przeznaczone dla waszej wiedzy.

Władza Boga zostanie okazana, kiedy walka o ocalenie dusz zakończy się sukcesem. Moc śmierci nad ludzkością zostanie ostatecznie pokonana. To jest Moja Obietnica. Spełnię proroctwa ustanowione przez Mojego Ojca.

Ci z was, którzy są zdezorientowani, nie obawiajcie się. Wszystko jest teraz w Moich Świętych Rękach, ale bądźcie pewni, że wszystko, co się liczy, to przebaczenie grzechów. Tak będzie, gdy wszyscy z was poproszą Mnie o Dar Wybawienia. To jest takie proste.

Wasza miłość do Mnie przyniesie Dar Życia. Śmierć, taka jak ją znacie, nie będzie miała nad wami ponownie władzy ani kontroli. Wasza przyszłość jest czymś, co należy powitać z radością w waszych sercach, gdyż jest największym Darem Boga, ale tylko zasługujące na to dusze obdarzone zostaną takim bogactwem. Zostańcie w pokoju. Zaufajcie Mi. Kochajcie Mnie. To jest wszystko, co ma znaczenie.

Wasz Jezus

2012/12/20 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.