ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Płomienie Mojego Miłosierdzia, jak Języki Ognia, zstąpią wkrótce na każdą duszę.

Wtorek, 18.12.2012, 19:30

Moja najmilsza córko, dla każdego z Moich wyznawców nadszedł czas, aby zrozumieć, że Moje Miłosierdzie musi zostać przyjęte bez strachu.

Ja nie przychodzę, aby skrzywdzić lub osądzić Boże dzieci podczas Ostrzeżenia. Przychodzę tylko je przygotować, ujawniając im Prawdę w ich sercach.

Tylko ufając Mojej Miłości i Boskości możecie poczuć prawdziwą radość i pokój. Jeśli pozwolicie, aby strach pochwycił wasze serce, nie będziecie w stanie zaakceptować Mojego Daru. Radujcie się, ponieważ Ja kocham was wszystkich.

Czas świętowania Mojego Narodzenia jest ważny, ponieważ coraz mniej narodów toleruje Moje Imię. Kiedy świętujecie Moje Narodziny, uznajecie wasze własne Zbawienie.

Dałem wam Dar Wolności. Teraz dzielcie się wraz z innymi Prawdą, bez obawy w waszych sercach.

Kiedy dla całego świata nadejdzie moment, aby być świadkiem publicznego wydarzenia Mojego Powtórnego Przyjścia, będziecie ubolewać, że nie rozprzestrzenialiście Mojego Słowa do zagubionych dusz.

Proszę, przygotujcie wasze serca i dusze, tak aby mogły zostać oczyszczone w oczekiwaniu Mojej Obietnicy Ponownego Przyjścia.

Wykorzystajcie ten czas na modlitwie. Spędzajcie czas z rodziną i waszymi bliskimi. Pomóżcie tym, którzy przeżywają trudności fizyczne i duchowe.

Płomienie Mojego Miłosierdzia, jak Języki Ognia, zstąpią wkrótce na każdą duszę. Nie wolno wam się zatrzymać z obawy czy zmartwienia. Wszystko o co proszę, to żebyście byli zawsze przygotowani.

Wasz Jezus

2012/12/21 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.