ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Szatan zostanie związany w czasie Mojego Panowania i nie będzie już dłużej zwodzić Bożych dzieci.

Środa, 19.12.2012, 12:30

Moja droga, umiłowana córko, świat musi wiedzieć, że Era Pokoju będzie zwieńczeniem Mojej Obietnicy, gdy będę Królował nad Nowymi Niebiosami i Nową Ziemią. Będzie to Duchowe Królowanie i Mój Kościół, Nowe Jeruzalem, będzie w pokoju, a Moje Słowo będzie słyszane wśród wszystkich narodów.

Szatan zostanie związany w czasie Mojego Panowania i nie będzie już dłużej zwodzić Bożych dzieci. To Panowanie nie będzie symboliczna, ale takie, gdzie Drzewo Życia oddychać będzie Miłością i Pokojem, aby wszyscy ci, którzy są błogosławieni, aby cieszyć się Moim Nowym Rajem, nie cierpieli śmierci, nawet gdy szatan zostanie zwolniony, aczkolwiek na krótki czas, pod koniec tego okresu.

Mój plan jest zgodny z Wolą Mojego Ojca, a żaden człowiek nie ma prawa odrzucać Woli Boga.

Nie popełnijcie błędu, musicie przyjąć Boże Słowo, które zawarte jest w Księdze Mojego Ojca, gdyż jeśli nie uczynicie tego, zostaniecie zwiedzeni co do przepowiedni dawanych człowiekowi od początku czasu.

Podążajcie jedynie Moją Ścieżką. Zaakceptujcie Moje Obietnice. Nie wątpcie we Mnie, gdyż obrażacie Mnie. Albo zaakceptujecie Mnie jako Zbawiciela i zaufacie Mi całkowicie, albo wcale.

Moje Słowo jest Prawdą. Prawda, jeżeli zostanie przyjęta przez każdą duszę, będzie kluczem do wolności i do bram Mojego Nowego Raju.

Wasz Jezus

2012/12/22 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.