ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Radujcie się gdy niebo eksploduje, gdyż będziecie wiedzieć, że Ja przychodzę

Orędzie nr 211 z serii Ostrzeżenie

Otrzymano niedziela, 2 październik 2011, godz.15.00

Moja droga, umiłowana Córko, schematy pogodowe zmieniają się teraz, jako kolejny znak zmiany czasów. Inne zmiany będą doświadczane. Słońce zacznie pulsować i wirować wobec świata, kiedy będzie przygotowywany do Ostrzeżenia.

Najpierw pojawi się Mój Krzyż. Będziecie zszokowani, ale dany będzie jako Znak, abyście mogli przygotować wasze dusze i poprosić o przebaczenie za popełnione przez was grzechy. Czyniąc tak, nie ucierpicie podczas Ostrzeżenia.

Módlcie się, módlcie się, módlcie się. Moi wyznawcy na całym świecie, radujcie się gdy niebo eksploduje, gdyż będziecie wiedzieć, że Ja naprawdę przychodzę do świata. W końcu ludzkość nie będzie mogła się Mnie wyprzeć. Moja Miłość promieniować będzie w każdym zakątku świata, gdy spróbuję wniknąć we wszystkie dusze, wszędzie.

Wydarzenie to będzie tak nieoczekiwane, że świat zatrzyma się w wielkim szoku. Kiedy powoli wróci do normalnego stanu, wielu nadal nie będzie pewnych, co się stało. Kiedy przyjdę Ja, uczyni to też szatan i demony z piekła rodem, którzy spróbują porwać dusze Moich dzieci. To dlatego muszę zalecić wam wszystkim pokropienie domów święconą wodą i posiadanie wszędzie poświęconych gromnic. Musicie stale chronić samych siebie.

Wcześniej proszę was o to: módlcie się za wszystkich tych, którzy nie mogą znaleźć w swoich sercach akceptacji dla Prawdy Moich Nauk. Módlcie się aby ich uratować, a zwłaszcza za tych, którzy czynią ogromny wysiłek, aby wyrzec się Mnie, choć są świadomi Mojego Ukrzyżowania.

Pamiętajcie, że umarłem za każdego z was, aby was odkupić. Pamiętajcie, że tym razem przyjdę ponownie, aby was uratować, każdego z was. Nikogo nie wykluczam.

Dzieci, teraz jest wasza szansa, aby być pewnym miejsca w Erze Pokoju na ziemi. Dlaczego mielibyście nie chcieć mieć w tym udziału? Dlaczego ktoś miałby świadomie wybrać głębię piekła zamiast tego Wielkiego Daru?

Cieszcie się. Módlcie się. Dziękujcie Bogu Ojcu za to Wielkie Ostrzeżenie. Przyjmijcie ten Dar z miłością i radością w waszych sercach.

Wasz Zbawiciel
Jezus Chrystus

2011/10/02 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.