ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Ci, którzy są wobec Mnie lojalni, zostaną zabrani w mgnieniu oka, bez cierpienia, do Nowego Nieba i Ziemi.

Czwartek, 26.04.2012, godz.20.30

Moja droga, ukochana córko, ponownie muszę powiedzieć wszystkim Bożym dzieciom, aby nie czuły się zaniepokojone lub przerażone nadchodzącymi wydarzeniami.

Cała ludzkość będzie wkrótce świadkiem Mojego Miłosierdzia i wielu, pełnych skruchy za swe grzechy, nie będzie się Mnie obawiać.

Zamiast tego, ich dusze zostaną wypełnione Moją Boską Miłością. Moje Światło będzie promieniować przez ich ciała i będą się radować.

Czas na Nową Erę Pokoju przynosi ogromną radość i emocje dla tych, którzy uznają Moją Rękę Miłosierdzia.

Każdy pojedynczy grzesznik jest zaproszony do życia wiecznym życiem i nie wolno mu odejść z powodu zdezorientowania.

Moja Era Pokoju będzie Nową Ziemią, gdzie dwanaście narodów panować będzie pod Moim Przewodnictwem.

Będziecie żyć w pokoju, miłości i harmonii. Naturalne otoczenie, które widzicie dzisiaj na ziemi, zblednie w znikomości w porównaniu do świata, który was czeka.

Dla tych zmartwionych lub przestraszonych o ich rodziny lub ukochanych – przyprowadźcie ich ze sobą do Mojego cudownego Nowego Raju.

Módlcie się za nich, a Ja dam im szczególne łaski, tak że dany im będzie dar rozpoznania Mojej Miłości.

Jest największym życzeniem Mojego Ojca, aby zobaczyć zdumienie, radość i miłość promieniującą przez każde z Jego drogich dzieci, kiedy On odsłoni Nowy Raj.

Zostaniecie zjednoczeni z waszymi ukochanymi, którzy zmarli w stanie łaski i którzy zostaną wskrzeszeni z martwych.

Dlaczego nie wierzycie w taki dar? Kiedy ufacie Mojej obietnicy Powtórnego Przyjścia, wówczas poczujecie pokój.

Wszystko o co proszę, to żebyście przygotowali się przez modlitwę. Kiedy tylko modlicie się o łaskę i za innych, wszystko będzie dobrze.

Moje Miłosierdzie jest tak wielkie, że tylko niewielu nie rozpozna Mojej Boskiej Obietnicy zebrania wszystkich dzieci Bożych i zabrania ich do domu, z daleka od żelaznego uchwytu szatana i jego demonicznych aniołów.

Prawda Mojego Królestwa zostanie ujrzana nawet przez ateistów, którzy będą wstrząśnięci. Ale w większości przypadków ich niewiara zamieni się w pokorną miłość i akceptację.

Pomimo, że czeka was wiele trudnych chwil, żadne nie będą tak ciężkie, że nie będziecie mogli ich przezwyciężyć, poprzez waszą miłość i oddanie dla Mnie, waszego Jezusa.

Proszę, nie pozwólcie, aby strach stanął na drodze akceptacji z radością, daru Mojego Nowego Raju.

Ci, którzy są wobec Mnie lojalni, zostaną zabrani w mgnieniu oka, bez cierpienia, do Nowego Nieba i Ziemi.

Czym powinniście się martwić, to są ci zatwardziali grzesznicy, którzy nie poproszą o przebaczenie im, którzy odrzucą Moją Rękę i którzy, zamiast tego, trzymać się będą swoich nikczemnych dróg.

Oni potrzebują waszych modlitw.

Módlcie się mocno o ocalenie ich dusz.

Wasz Ukochany Jezus

2012/04/28 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.