ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Ich nikczemne plany obejmują również nowe globalne szczepienia, które spowodują choroby na całym świecie.

Niedziela, 17.06.2012,  godz.20.15

Moja droga, umiłowana córko, plany masońskich grup przejęcia światowych walut, są coraz bliższe ukończenia.

Ich nikczemne plany obejmują również nowe globalne szczepienia, które spowodują choroby na całym świecie, wywołujące cierpienia na skalę nie widzianą nigdy wcześniej.

Unikajcie takiego nagle ogłoszonego globalnego szczepienia, ponieważ będzie was ono zabijać.

Ich złe plany zszokowałyby te wszystkie niewinne dusze, które nie mają pojęcia, jak oni są potężni.

Napędzani żądzą władzy, bogactw i pragnieniem bycia boskim we wszystkim co robią, uważają, że są niezwyciężeni.

Kontrolują banki, rządy i są odpowiedzialni za spowodowanie terroru na Środkowym Wschodzie.

Kontrolują wiele światowych mediów i prawda o ich nikczemności ukryta jest za tak zwanymi humanitarnymi organizacjami.

Niestety, bardzo niewiele Bożych dzieci wie o ich planach.

Wiedzcie, że Ręka Mojego Ojca spadnie tak nagle i szybko na te narody, które chronią takich złych przywódców.

Zostaną uderzone przez tsunami i trzęsienia ziemi o takiej wielkości, że zostaną całkowicie wymazane.

Ci, którzy uważają, że są tak potężni, zobaczą ogień spadający z nieba tuż przed Moim Powtórnym Przyjściem.

Morza staną się jeziorami ognia i trudno im będzie ukryć się przed ręką kary wylewanej na te nikczemne dusze, które odrzucą Mój Kielich.

Nieposłuszni do końca, walczyć będą z Moim Przedwiecznym Ojcem i Mocą Niebios.

Współdziałający z antychrystem z grup, które on rozwija, zrozumieją błąd swojego postępowania, gdy będzie już dla nich za późno.

Wielu z tych grup, w tym liderzy banków, rządów, szefowie dużych firm, z których wszystkie są połączone i pracują razem, aby ze zwykłych ludzi uczynić nędzarzy, zmieni się po Ostrzeżeniu. To zatem będzie dobre.

Czas dla Mnie, aby oddzielić te dusze, które Mnie kochają od tych, które stoją po stronie złego, nie jest odległy.

Jesteście ostrzeżeni. Będzie tylko tyle czasu, aby się nawrócić. Dusze, które najbardziej potrzebują Mojego Miłosierdzia należą do tych nikczemnych grup, które nie mają szacunku dla Bożych praw.

Musicie się modlić, aby oni ujrzeli Prawdę.

Musicie się modlić, aby powstrzymali zadawanie życiowych udręk poprzez okropne ustawy, które zamierzają wprowadzić.

Musicie się modlić o powstrzymanie ludobójstwa, które planują, gorszego niż to, dokonane przez Hitlera w czasie II wojny światowej.

Ta grupa, największa ilościowo od czasu ich powstania w średniowieczu, to armia szatana. Będą prowadzeni przez antychrysta. Zaplanowali wprowadzenie swojej kontroli w bankach przez dziesięciolecia.

Przez ostatnie 15 lat zaplanowali wprowadzenie Znamienia Bestii, czipa, do którego wszczepienia w ciało zmuszany będzie każdy mężczyzna i kobieta, aby mieć dostęp do żywności.

Teraz, kiedy nadszedł dla nich czas, aby przedstawić ich Nową Światową Walutę, wiedzcie, że modlitwy, wiele modlitw, mogą pomóc osłabić wiele z ich planów.

Oto modlitwa, aby uniknąć Jednej Światowej Waluty.

Krucjata Modlitwy (61) – O uniknięcie Jednej Światowej Kontroli

”O Drogi Niebieski Ojcze,
przez pamięć na Ukrzyżowanie Twojego Ukochanego Syna Jezusa Chrystusa
błagam Cię, abyś chronił nas, Twoje dzieci,
od ukrzyżowania zaplanowanego przez antychrysta i jego zwolenników,
aby zniszczyć Twoje dzieci.

Daj nam łaski, których potrzebujemy, aby odrzucić Znamię Bestii i
Obdarz nas pomocą, niezbędną nam do walki ze złem na świecie
szerzonym przez tych, którzy podążają drogą szatana.

Błagamy Cię, Drogi Ojcze, ochroń wszystkie Twoje dzieci
W tych strasznych czasach i umocnij nas wystarczająco, abyśmy powstali
I zawsze głosili Twoje Święte Słowo.
Amen.” 

Moja córko, jestem zasmucony, gdy musze ujawnić te rzeczy. Moi wyznawcy muszą zrozumieć, co się dzieje.

Ci, którzy nie wierzą w te przekazy, nie będą mieć wątpliwości, gdy antychryst przedstawi im się, tak jak przepowiedziałem.

W modlitwie musicie łączyć się w grupy na całym świecie.

Im więcej będzie Moich wyznawców, którzy tak robią, tym silniejsza będzie obecność Ducha Świętego, a wówczas tym słabsza będzie armia szatana.

Spróbujcie nie obawiać się, ponieważ takiemu prześladowaniu można stawić czoła nieustraszenie.

Jeśli przygotujecie się dobrze, wykonując Moje zalecenia i trwając w codziennej modlitwie, ten czas minie szybko.

Zawsze Mi ufajcie.

Pamiętajcie, że umarłem za wasze grzechy. Tylko pozwólcie Mi odpowiednio prowadzić was w tym czasie, w kierunku Nowego Królestwa na Ziemi.

Jedynie Ja, Jezus Chrystus, mogę was doprowadzić. Pamiętajcie, że beze Mnie jesteście niczym.

Wasz Jezus

2012/06/19 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.