ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

U podstaw wszystkiego będzie zniszczenie komórki rodzinnej

Niedziela, 23.12.2012, 15:30

Moja droga, umiłowana córko, wielu z Moich wyświęconych sług znajdzie się teraz w obliczu strasznego wyzwania. Będzie tak, gdy będą przekonywani, aby wybrać jedną z dwóch różnych dróg. Od ich własnej wolnej woli będzie zależało, którą ścieżkę muszą wybrać. Ponieważ ohyda da się poznać w najbliższym czasie.

Wielu z Moich wyświęconych sług nie będzie natychmiast świadomych tego, co się dzieje. Napotkają trudności jedynie wtedy, gdy będą czytać listy przekazane im przez tych na wysokich stanowiskach.

Tym, którzy będą stać na straży Mojego Świętego Słowa, danego człowiekowi poprzez Dar Pisma Świętego, rzucone zostanie wyzwanie i będą nakłaniani do zaakceptowania zmian. Zmiany te zostaną im przekazane i będzie od nich oczekiwane, że uwierzą w nie i przyjmą je jako Prawdę. Są one równoznaczne z jednym.

Będą one nakłaniać Moje wyświęcone sługi, aby zaakceptowali tolerancję grzechu.

Zostanie im powiedziane, że Bóg jest zawsze miłosiernym Bogiem, i że kocha wszystkich. Tak, ta część jest prawdą. Ale następnie dostaną polecenie, aby zaakceptować prawa, które są obrzydliwością w Moich Oczach. U podstaw wszystkiego będzie zniszczenie komórki rodzinnej.

Inni zostaną poproszeni, aby zaakceptowali nowy rodzaj ceremonii, która zastąpi Mszę i Obecność Mojej Świętej Eucharystii.

Zostanie to uznane za obejmujące wszystko dążenie do połączenia w jedność wszystkich Chrześcijan i innych religii. To będzie początek końca.

Dzień wstrzymania codziennej Ofiary Mszy będzie początkiem rozwijania się wszystkich wydarzeń, jak zostało przepowiedziane Janowi Ewangeliście. Będzie to czas podniesienia się bestii, a jej wpływ będzie wielki. Pozyska on serca i dusze wielu kapłanów. Jego celem jest zatrzymanie wszystkich Mszy i zbezczeszczenie Świętej Eucharystii.

On już to robi poprzez czarne msze, które odbywają się w wielu Katolickich Kościołach. Rdzeń nielojalnych sług knuje przeciwko Mojemu Kościołowi i zwiodą wielu.

Bądźcie czujni. Otwórzcie wasze oczy i proście Mnie o siłę, której będziecie potrzebować, aby przeciwstawić się temu podłemu i nikczemnemu planowi.

Ta walka wewnątrz Mojego Kościoła na ziemi będzie bezwzględna. Kapłan przeciwko kapłanowi. Biskup przeciwko biskupowi. Kardynał przeciwko kardynałowi.

Niech będzie wiadomym, że Ja pokieruję tymi spośród was, Moich wyświęconych sług, którzy Mnie znają i Mnie kochają. Ja was poprowadzę. Dam wam siłę, aby poradzić sobie z tymi wrogami Boga. Nie jesteście sami.

Nigdy nie wolno wam słuchać kłamstw, przekazywanych lub przedstawianych wam w Moje Święte Imię. Tylko wy znacie Prawdę w waszych sercach. Słuchajcie swojego serca. Pozostańcie wierni wszystkiemu, co wam zostało powiedziane, że jest Bożym Prawem.

Jeśli jest wam przedstawiane cokolwiek, co wydaje się być w sprzeczności z Moimi Naukami, to musicie się od tego odwrócić.

Wasz Jezus

2012/12/27 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.