ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Trzecie Przesłanie od Matki Bożej

Orędzie nr 30  z serii Ostrzeżenie.

Otrzymano, 20 grudzień 2010

Posłuchaj mnie, moje dziecko. Musisz być mocna, dla mojego syna Jezusa Chrystusa. Jest dla ciebie zbyt ważny i wyjątkowy abyś miała powracać w myślach do swoich wątpliwości. Tak, jest łatwo popaść w zbłądzenie w tym dziele, ale musisz zaufać Mu całkowicie. Musisz oddać się Mu zupełnie i całkowicie zaufać.

Moje dziecko, nie jest ci łatwo, ale jak powiedziałam wcześniej: miłuj i trwaj do końca. Uda ci się dokończyć to dzieło. Ostrzegam cię przed popadaniem w rutynę na codziennej modlitwie. Będziesz chroniona przez odmawianie mojego Świętego Różańca. To dzieło jest święte, więc przez szacunek bądź posłuszna mojemu Synowi poprzez zaufanie Mu. Odsuń na bok swoje wątpliwości moje dziecko, bo otrzymujesz specjalne łaski od Ducha Świętego. Prawda leży w twoim sercu, duszy i umyśle. To dlatego jest ci łatwiej spisywać te przesłania, które daje ci mój ukochany Syn.

On cię kocha, moje dziecko i wybrał cię do wypełnienia jednego z najważniejszych zadań w tym stuleciu. Twoje dzieło jest porównywalne z tym, co realizowała Siostra Faustyna. Doświadczasz podobnych cierpień jak ona. Nie lękaj się ich, zwłaszcza braku zdolności modlitwy czy codziennych wątpliwości-to normalne. One przeminą. Wszyscy święci, wraz ze Świętą Faustyną są z tobą, moje dziecko i prowadzą cię każdego dnia.

Dzieło, które prowadzisz w imieniu moim i mojego ukochanego Syna było przepowiadane. T o jest jeden z najważniejszych sposobów w jaki możesz ocalić dusze innych. Nie zatrzymuj ani nie wahaj się. Zawsze proś swoją ukochaną Matkę o opiekę. Jestem tutaj dla ciebie. Proszę, módl się codziennie do mojego Syna, odmawiając Koronkę do Bożego Miłosierdzia. W ten sposób będziesz bliżej Niego i będziesz czuła Go, obecnego w twoim sercu.

Nabierz odwagi i idź do przodu. Spoglądaj z miłością krocząc tą cenną ścieżką, która prowadzi do Trójcy Świętej. Wszyscy Oni są z tobą. Będziesz cierpiała, ale wiedz, że to jest łaska, bo bez cierpienia nie możesz pozostać blisko Serca mojego Syna.

To tyle na teraz. Zwróć się i otwórz swoje serce na mojego ukochanego Syna, Najwyższego Jezusa.

Miłość i Pokój

Matka Boża w Różach

2010/12/20 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz