ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

W wielu kręgach będziesz nienawidzona, a w innych traktowana z obawą

Orędzie nr 244 z serii Ostrzeżenie

Otrzymano poniedziałek, 7 listopad 2011, godz.20.50

Moja ukochana Córko, musisz posłuchać. Gdy rozwijają się Moje proroctwa i kiedy Moje Święte Słowo zacznie być akceptowane i słuchane, musisz być ostrożna. Ty, Moja córko, będziesz nienawidzona w wielu kręgach, a w innych będą się ciebie obawiać.

Moje proroctwa, które będą wam dawane, mają zapewnić, aby nie było żadnych wątpliwości w umysłach wszystkich Moich dzieci, że obietnica Wiecznego Zbawienia będzie w końcu zrealizowana.

Moja córko, będziesz czuć się odizolowana, odrzucona, traktowana z obawą i będziesz surowo cierpieć w Moje Imię.

Bez twojego poświęcenia nie mógłbym dopełnić Mojej obietnicy ratowania ludzkości, tak że każdej duszy przyznawana jest możliwość skorzystania z jej prawowitego dziedzictwa.

Wzywam Moje wyświęcone sługi, aby chronili cię Moja córko, gdyż będzie to ich święty obowiązek. Z czasem zrozumieją, jaka jest ich rola. Tymczasem wzywam wszystkich Moich drogich wyznawców, aby modlili się dla ochrony ciebie przed złymi siłami prowadzonymi przez szatana, które chcą zniszczyć świat dla własnych korzyści.

Bądźcie silni. Módlcie się o ochronę i w każdej chwili włączajcie pomoc Mojej Błogosławionej Matki.

Wasz Jezus

Zbawiciel i Odkupiciel ludzkości

2011/11/07 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.