ostrzezenie

Ostrzezenie Marii Bozego Milosierdzia

Sakramenty Świętej Spowiedzi, Chrztu, Małżeństwa i Świętej Eucharystii muszą być zachowane.

Niedziela, 01.07.2012, godz.15.45

Moja droga, umiłowana córko, jakże przytłacza Mnie w tej chwili grzech i jak cierpię mękę odrzucenia.

Moja Głowa jest miażdżona, jak przez ciernie w Mojej Koronie, właśnie wtedy, gdy głowa Mojego Kościoła, Mój Święty Wikariusz na Ziemi, cierpi ból prześladowań, które znosi z rąk swoich wrogów.

Mój Kościół na ziemi, Moje Ciało na ziemi, jest jednym. Ukrzyżowanie jest przygotowywane.

Doktryny Mojego Kościoła, tak jak Moje Nauki na ziemi, które zostały rozdarte przez tych faryzeuszy i tych, którzy sądzili, że znali Słowo Mojego Ojca lepiej niż Ja, wkrótce zostaną rozrzucone na kawałki.

Musicie wszyscy modlić się za Mój Kościół na ziemi. Musicie zawsze pamiętać, że nie istnieje żadna inna doktryna, niż ta głoszona przeze Mnie podczas Mojego pobytu na ziemi.

Wszystko, co jest Prawdą, nigdy nie zostanie zmienione, bo jeśli tak się stanie, będziecie zmuszani do przełknięcia kłamstwa.

Moja córko, nigdy nie pozwól tym, którzy nadal w tym czasie odrzucają Moje Słowo, zniechęcić ciebie, ani Moich wyznawców, od pomagania Mi w ocaleniu Mojego Kościoła na ziemi.

Gdy tylko wróg atakuje Mój Kościół, musicie połączyć razem siły i zapewnić, że Ewangelie szerzone będą aż po krańce ziemi.

Sakramenty Świętej Spowiedzi, Chrztu, Małżeństwa i Świętej Eucharystii muszą być zachowane. Nawet, jeśli będą trudno dostępne.

Moi wyświęceni słudzy, którzy kochają Mnie, muszą rozpocząć przygotowania już teraz. Bardzo niedługo zostanie uniemożliwione oferowanie takich Darów dla Bożych dzieci.

Czas na przygotowania już się rozpoczął.

Pozwólcie Mi pouczyć was, pokierować wami i pomóc wam doprowadzić Moją Resztę Kościoła do bram Raju.

Wasz ukochany Jezus

2012/07/04 - Posted by | Orędzia Ostrzeżenia

Sorry, the comment form is closed at this time.